Podziel się z nami swoją opinią!

Wyślij opinię

Podziel się swoją opinią!

Stworzenie efektywnej platformy WWW dedykowanej do generowania leadów B2B

Przeczytaj

Czym różni się serwis WWW dedykowany do generowania leadów od standardowego?

Strona (platforma) WWW dedykowana do generowania leadów spełnia następujące kryteria:

  • Uwzględnia Cykl Zakupowy Klienta.
  • Powstała na bazie Matrycy Contentowej (matrycy treści).
  • Zawiera interesujące grupę docelową treści.
  • Posiada odpowiednie narzędzia monitorujące ruch na stronie WWW, które umożliwiają m.in.: tagowanie UU (unikalnych użytkowników), mouse tracking, scroll  tracking, a także rozpoznają użytkowników, których dane są już zebrane w bazie i rejestruje ich preferencje związane z konsumpcją treści.

 

Kontakt

Co to jest generowanie leadów?

Generowanie Leadów to proces pozyskiwania danych kontaktowych oraz dodatkowych informacji o potencjalnych Klientach. Aby mówić o leadach, należy pamiętać, że lead posiada dwa rodzaje danych:

Dane demograficzne (np. adres, telefon, mail)

Dane behawioralne (np.: co pobierał na stronie WWW, ile czasu spędził na danym artykule, w co kliknął etc.)

 

Jak wykorzystujemy Internet do generowania leadów?

Kampanie reklamowe, remarketing, media społecznościowe, wyszukiwarki, portale branżowe – to tylko przykładowe narzędzia wykorzystywane dzisiaj do generowania ruchu/popytu (demand generation). Brak ruchu na stronę internetową to oczywiście brak wygenerowanych leadów, ale nawet największy ruch internetowy skierowany na niewłaściwą stronę WWW lub nieprzystosowaną do generowania leadów może zakończyć się również „przepaleniem” budżetu na promocję. Należy zatem zadbać o to, aby strona WWW była do tego przystosowana.

 

Mam stronę firmową. Czy może generować leady?

Nie każda strona internetowa umożliwia generowanie leadów.

Odpowiedz na poniższe pytania. Im więcej odpowiedzi TAK, tym większa szansa na to, że można Twoją stronę firmową wykorzystać do generowania leadów. Jeżeli chcesz się upewnić w 100%, skontaktuj się z naszym ekspertem w sprawie audytu.

Czy Twoja strona WWW:

  • zawiera formularz rejestracyjny?
  • umożliwia zbieranie nie tylko danych demograficznych, ale również danych behawioralnych?
  • zawiera treści przygotowane na bazie Zidentyfikowanego Cyklu Zakupowego Klienta?
  • posiada mechanizmy monitorujące zachowania pojedynczego użytkownika?
  • zawiera odpowiednią liczbę Call2Action?
  • posiada powód, dla którego użytkownik powinien wrócić na stronę WWW ponownie?

 

kontakt
Chcę porozmawiać w sprawie audytu strony www. Czy nadaje się ona do generowania leadów. Adres strony internetowej to:

Jak wygląda przykładowy serwis WWW dedykowany do generowania leadów?

Na pierwszy rzut oka można powiedzieć, że strona internetowa, która posiada formularz rejestracyjny jest dedykowana do zbierania leadów. Jednak w dzisiejszych czasach to tylko część prawdy. Z naszych obserwacji wynika, że "call to action" na takich landing page’ach trafia zazwyczaj do bardzo wąskiej grupy potencjalnych Klientów, czyli takich, którzy są w zaawansowanej fazie cyklu zakupowego.

Przykładem serwisu dedykowanego do generowania leadów jest po pierwsze nasz serwis, który aktualnie przeglądasz.

Zerknij również na www.office365wbiznesie.pl. Jest to platforma do generowania leadów, którą przygotowaliśmy dla Microsoft.

 

kontakt
Chcę poznać więcej przykładów serwisów www, dedykowanych do generowania leadów.

Chcę stworzyć taki serwis i co dalej?

Jeżeli chcesz stworzyć platformę internetową do generowania leadów to mamy dla Ciebie dwie wiadomości. Dobrą i…lepszą :) Dobra to taka, że dzięki wiedzy jaka znajduje się na tym serwisie możesz podejść do stworzenia takiego serwisu samodzielnie. Ta lepsza wiadomość to taka, że my chętnie Ci pomożemy w stworzeniu takiego serwisu. Nie czekaj i skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o szczegółach.

 

kontakt
Chcę stworzyć serwis www dedykowany do generowania leadów. Proszę o kontakt.

Oceń treści na stronie:

lepiej być nie może!
dobry
nawet, nawet
mógłby być lepszy
słaby
 

Informacja nt. cookie

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w menu przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies, oznacza że będą one zapisane w pamięci urządzenia końcowego.
Dowiedz się więcej
Wiadmość została wysłana. Dziękujemy!
Dziękujemy- zadzwonimy do Ciebie
Dziękujemy- wyślij nam wiadomość