Podziel się z nami swoją opinią!

Wyślij opinię

Podziel się swoją opinią!

O firmie

TheLeadWay.com jest wysoce wyspecjalizowaną firmą konsultingowo-wdrożeniową,
która współpracuje z korporacjami międzynarodowymi w kraju i za granicą.

Naszą główną specjalizacją jest tworzenie kompleksowego środowiska do generowania leadów B2B. Wspieramy zarządy, działy marketingu i sprzedaży. Realizowaliśmy projekty m.in. dla CISCO, Microsoft, T-Mobile, Impel, T-Pay.com czy znanylekarz.pl

Do naszych zespołów projektowych dołączają zarówno osoby, które posiadają wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu lub sprzedaży B2B, jak również te, które mają aspiracje, aby takimi ekspertami zostać.

Praca u nas:

Elastyczny czas pracy

Jesteśmy otwarci, aby dostosować się do Twojego rytmu działania. Nie musisz pracować według sztywnego grafiku ważne, aby projekt, który koordynujesz był wykonany profesjonalnie, według standardów i na czas.

Środowisko pracy bez barier

Rozumiemy jak ograniczenia ruchowe oraz trudności w przemieszczaniu się mogą przeszkadzać w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych. Z tego powodu przy wybranych projektach umożliwiamy pracę w systemie home office, lub dostosowujemy ją tak, aby żadne ograniczenia nie były ograniczeniem.

Ciągle podnoszenie kwalifikacji

w codziennej pracy kładziemy nacisk na ciągły rozwój merytoryczny – zależy nam na tym, aby każdego dnia dzielić się z Tobą praktyczną wiedzą w zakresie marketingu B2B i sprzedaży.

Jasno wytyczona ścieżka kariery

od pierwszego dnia kiedy podejmujesz z nami współpracę wytyczamy wraz z Tobą indywidualną ścieżkę rozwoju i kariery.

Twoje wynagrodzenie zależy od Twoich umiejętności i zaangażowania

Nie ma dla nas znaczenia czy masz 20 lat doświadczenia czy zdecydowanie mniej – ważne jest to, co rzeczywiście umiesz i jak te umiejętności potrafisz wykorzystać w praktyce.

Work-life balance

rozumiemy to, że aby efektywnie pracować, należy również efektywnie wypoczywać i realizować swoje pasje.

Aktualnie poszukujemy:

Szukamy osoby, która:
  • Biegle mówi i pisze po angielsku,
  • Potrafi słuchać ze zrozumieniem i jest nastawiona na realizację celów,
  • Chce zdobywać wiedzę z zakresu marketingu i sprzedaży B2B.
Co proponujemy Project Managerowi?
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus atrakcyjny system premiowy,
  • Unikatową na skalę światową wiedzę z zakresu generowania leadów B2B oraz zwiększania sprzedaży B2B,
  • Pakiet medyczny,
  • Pakiet Sportowy Benefit,
  • Pracę w nowoczesnym biurze we Wrocławiu,
  • Laptop + telefon.
Zadania
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją prowadzonych projektów (B2B customer byuing cycle, tworzenie: matryc kontentowych, drzew kontentowych, systemów scoringowych, taktyki zbierania danych)
  • Nadzór nad wdrożeniem marketing automation
  • Koordynowanie działań domów mediowych i agencji marketingowych
  • Konfrontowanie media planów z zidentyfikowanym cyklem zakupowym klienta
  • Koordynacja zadań krótkoterminowych  wymagających tworzenia grup roboczych
  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla klientów (dot. internal expierience)
  • Raportowanie postępu prac do Top Managementu
  • Uczestnictwo w spotkaniach i warsztatach w roli eksperta
Szukamy osoby, która
  • Oczekuje klarownych zasad wynagradzania i premiowania,
  • Ma aspiracje aby stać się ekspertem na skalę europejską z zakresu marketingu B2B oraz sprzedaży B2B,
  • Pragnie doradzać międzynarodowym korporacjom,
  • Czuje, że praca w korporacji nie jest dla niej, ale praca z korporacjami jest najlepszym modelem z możliwych,
  • Rozumie lub chce poznać kulturę organizacyjną zarówno dużych korporacji jak i dynamicznie rozwijających się startupów,
  • Dąży do celu,
  • Nie chce zderzać się ze szklanymi sufitami.
Co proponujemy Business Development Managerom?
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus atrakcyjny system premiowy,
  • Unikatową na skalę światową wiedzę z zakresu generowania leadów B2B oraz zwiększania sprzedaży B2B,
  • Pakiet medyczny,
  • Pakiet Sportowy Benefit,
  • Pracę w nowoczesnym biurze we Wrocławiu,
  • Laptop + telefon,
  • Lekcje języka angielskiego.
Zadania
  • Lead nurturing
  • Pozyskiwanie nowych klientów (kanały social media, telefon, e-mail)
  • Badanie potrzeb klientów
  • Oferowanie rozwiązań, będących w portfolio firmy
  • Udział w wydarzeniach branżowych
  • Podróże na terenie całego kraju
  • Obsługa posprzedażowa klientów
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
  • Bieżąca znajomość trendów rynkowych
  • Ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i wiedzy dot. sprzedaży B2B

Informacja nt. cookie

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w menu przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies, oznacza że będą one zapisane w pamięci urządzenia końcowego.
Dowiedz się więcej
Wiadmość została wysłana. Dziękujemy!
Dziękujemy- zadzwonimy do Ciebie
Dziękujemy- wyślij nam wiadomość