Podziel się z nami swoją opinią!

Wyślij opinię

Podziel się swoją opinią!

Audyt Lead Generation

Przeczytaj

Czym jest Audyt Lead Generation?

Audyt generowania leadów polega na sprawdzeniu prawidłowości procesów, które są nastawione na generowanie leadów i ich dystrybucję.

Audytowi poddawane są następujące obszary:

  • Podmioty biorące udział w procesie
  • Demand generation (generowanie popytu)
    • Narzędzia
    • Firmy
    • Identyfikacja miejsc, na których ląduje ruch internetowy
    • Problemy i wąskie gardła
    • Osoby uczestniczące w procesie
  • Lead Generation (generowanie leadów)
    • Identyfikacja Cyklu Zakupowego Klienta
    • Lead Nurturing
    • Taktyka zbierania danych
    • Kwalifikacja leadów
    • WWW dedykowane do generowania leadów
    • Marketing Automation
  • System rozliczeń finansowych za leady i ruch
    • Podmioty biorące udział w rozliczeniu
    • Zasady rozliczeń
    • Analiza raportów rozliczeń
    • Osoby odpowiedzialne za ten obszar
    • Trudności w rozliczeniach
  • Ochrona danych osobowych i bazy danych
    • Używane zgód podczas zbierania danych
    • Rejestrowania zgód przez system informatyczny
    • Zgłoszenia zbiorów do GIODO
    • ABI
    • Możliwości korzystania z baz danych uwzględniając aktualny stan prawny oraz zgody użyte do zbierania danych w przeszłości

Co mogę zyskać na audycie Lead Generation?

Po przeprowadzeniu audytu otrzymasz pełny raport podsumowujący stan faktyczny w wyżej wymienionych obszarach, a także wskazówki dotyczące tego, jak należy usunąć nieprawidłowości.

Dodatkowo uzyskujesz pewność, że Twoja organizacja generując leady działa zgodnie z prawem, a także zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami stosowanymi przez największe korporacje.

 

Czy wyniki audytu będą zawierały wskazówki jak go poprawić?

TAK

Jakie najczęstsze błędy wychwytuje audyt sprzedaży?

  • Nieprawidłowo skonstruowane treści zgód przy formularzach rejestracyjnych
  • Brak banku zgód i historii zgód
  • Brak definicji leadu w procesie generowania leadów
  • Nieprawidłowa dystrybucja leadów
  • Brak informacji zwrotnej na temat efektów prowadzonych działań sprzedażowych na wygenerowanych leadach
  • Błędnie lub nieefektywnie planowane kampanie B2B

Jak mogę monitorować wdrażanie zaleceń audytu?

W ramach audytu przygotowujemy dla Ciebie harmonogram wdrożenia poszczególnych poprawek oraz wskazujemy osoby odpowiedzialne za konkretne czynności w Twojej firmie. Wiesz dokładnie kto i za co odpowiada podczas wdrażania zaleceń po audycie. Jeżeli firma pracuje na oprogramowaniu do zarządzania projektami, to nasz konsultant pomaga skonfigurować takie oprogramowanie, aby projekt był wdrożony i zarządzany zgodnie z polityką wewnętrzną firmy.

Chcę przeprowadzić audyt Lead Generation! Co dalej?

Jesteśmy obecnie jedyną firmą na rynku Polskim, która specjalizuje się w takich audytach, zatem to co należałoby zrobić to skontaktować się z nami.

Kontakt
Proszę o kontakt. Chcę porozmawiać na temat przeprowadzenia audytu lead generation.

Oceń treści na stronie:

lepiej być nie może!
dobry
nawet, nawet
mógłby być lepszy
słaby
 

Informacja nt. cookie

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w menu przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies, oznacza że będą one zapisane w pamięci urządzenia końcowego.
Dowiedz się więcej
Wiadmość została wysłana. Dziękujemy!
Dziękujemy- zadzwonimy do Ciebie
Dziękujemy- wyślij nam wiadomość